maandag 6 september 2010

de mannen zitten al in de states

Peter, Tjibbe en Siebe zijn aangekomen in Amerika. Daar zitten ze in ons familie huis vlak bij Peter's zus Marijke. Het plaatsje heeft Honor in Michigan. Het is daar 6 uur vroeger. Tot aan het laatste moment hebben we nog ingepakt en is er visite geweest. Nu echt van iedereen afscheid genomen en klaar voor vertrek. Tjibbe had het de laatste dagen toch een beetje zwaar. Leuke afscheid boekjes en feestjes maken het ook lastig om te zien waar je afscheid van neemt. Siebe heeft daar minder last van. Maar bij het lezen (thuis) van de kaart van Casper met: ik zal je missen, zei  Siebe : ik mis hem nu al !! Het eerste deel van de reis kan beginnen. Ik ben nog heel even alleen thuis om het op te ruimen en vlieg donderdag achter de mannen aan. Morgen gaan ze voor het eerst naar school. Ben heel erg benieuwd en heb geen idee wat ze allemaal nodig hebben. Wel weten we dat de school al om 7.45 begint. Dat wordt even trainen en vroeg uit bed. Kijken of dat lukt incl. haren kammen en tanden poetsen. 

1 opmerking:

Unknown zei

hi, ik zal met Stacey jullie reis zeker in de gaten houden! Ik had nog een aardigheidje bij jullie langs willen brengen maar zie dat ik te laat ben. Heel veel plezier dit jaar!

groeten Peter & Stacey