donderdag 23 september 2010

stukje van siebe

de herten zijn in gevaar. 
siebe en ezra



dit seizoen mag je met geweren jagen, en volgend seizoen mag je met bogen jagen.
mijn oom will, gaat ook jagen. hij heeft een pijl en boog. wij hebben ook een boog.
en nu maken een hut, en het gaat heel goed. en de shop ( dat is een schuur) eerst was het heel erg erg erg erg veel troep, nu is het helemaal netjes. en afgelopen zondag gingen we hout hakken, om de kersen boom te behouden. hij had te weinig zonlicht.


dinsdag ging ik met de klas naar buckley field, en er waren heel veel tractors. en je zag een keer een houtzagerij. en daar wil je niet op een boomstam vast gebonden worden omdat want dan word je doormidden gezaagd door een cirkelzaag. en daar was er een stoom trein. die op kool rijd, daarna gingen we naar een smid en daarna gingen we met de bus naar school.


zaterdag gingen we naar een feestje toe, hun hadden een zwembad, criquet veld, volleybal en honkbalveld.
op de terugweg zagen we drie herten.


                                                        the end

3 opmerkingen:

1groep6 zei

Hai Siebe en Tjibbe,

Het duurde even voordat we het snapten, maar volgens mij kunnen we nu onze vragen echt kwijt op jullie blog. Dus we zijn benieuwd.
Alvast de groetjes van Gabriëlle en groep 6

Jay zei

Ik ben heel erg jaloers dat jullie naar zo'n leuk land mogen. En ik mis je. En het is wel leuk dat jij met pijl en boog mag. En het is ook leuk omdat je dan mag houthakken. En wat is dat een mooie foto van het huis, ik vind het behang mooi.

Jay zei

Hallo Siebe,
Heb je dat pakje wat je aan hebt in het andere land gekocht?
Jay