woensdag 12 januari 2011

The blob

gisteren zijn we naar een adventure park geweest waar ze allemaal dingen hadden. Je kon er klimmen, met een kajak van de glijbaan af, gewoon op de rivier kajakken, klimmen tegen een muur op, duiken en natuurlijk "the blob"!! Dat is een heel groot springkussen die in het water ligt. Iemand zit op de punt en jij springt erop vanaf 4 meter hoog. Dan klim jezelf naar de punt en ga je klaarzitten om zelf gelanceerd te worden. Je moet wel een helm op en een life jacket aan. Ik sprong door de lucht en kwam keihard op mijn kont in het vader. Mijn vader ging later ook nog en die moest door 2 mensen de lucht in worden 'gesprongen'. Ik heb ook nog tegen een klimmuur opgeklommen. Papa zekerde mij maar dat vertrouwde ik niet dus ging ik weer naar beneden. Vandaag gaan we naar Shire toe. Dit zijn de Hobbit holes van Lord of the Rings (Tolkien). Ik benieuwd wat daar te zien is. Ze zijn hier net een week klaar met het verfilmen van de hobbit!

tot de volgende keer! Tjibbe

Geen opmerkingen: