zondag 7 november 2010

GEVALLEN

tjibbe:
gister avond ging ik met marijke en lauren paardrijden door het bos. nadat we een uur hadden gereden kwamen we bij een appelboomgaard aan. toen zei marijke dat dit wel een mooi plekje was om te gaan galloperen. ik steeg af en ging naar hun kijken. ze begonnen heel rustig. en toen gingen ze snel. lauren ging een vallei binnen met heel veel snelheid. toen zag ik opeens laurens paard zonder berijder doorrennen ik en marijke renden er meteen op af. lauren dacht dat ze haar been had gebroken. dat was later ook door het ambulance personeel toegeven.

siebe:
alex is de grote
quinsey is de kleine
ik ben de gemiddelde
ik heb met  vriendje gespeeld genaamd alex en quinsey. en we hadden een nerf geweer gepakt. en we deden het vol met sneeuw. en toen gingen we elkaar aanvallen met sneeuw. en alex houdt heel veel van experimenteren dus had ik een soort rotje gekregen (explosief).

Geen opmerkingen: